Det kan ofte være svært at styre kunder og køer. For fortsat at sikre en ordentlig tilstrømning af kunder samt god service, anvendes der systemer til optælling af personer og billetsystemer. På denne måde har dine medarbejdere mulighed for at styre strømmen af kunder og organisere en større trafikmængde.

Læs videre »

Personoptællingssystem - effektiv håndtering af kunder

De forskellige personoptællingssystemer og billetautomater er ikke kun nemme at håndtere, men giver også et godt overblik. Via displayet eller en skærm kan kunderne vurdere, hvornår det er deres tur. Kundeadministrationssystemet har ikke kun til formål at strukturere køerne. Den regulerer også adgangen til visse områder.

Vælg et billetsystem for at spare din kundebase og dit personale for unødvendig stress. Skabe orden og struktur i stressede eller særlige situationer. 

Ved åbning af nye butikker eller særlige rabattilbud, er der ofte en stor strøm af kunder og forbipasserende. Men selv ud over disse særlige dage er der situationer, hvor du med fordel kan kontrollere driften i butikken. Det er der flere grunde til:

Når der er overfyldte butikker, føler kunderne sig også stressede, og det går ud over stemningen i butikken. For medarbejderne er der ikke noget overblik. Derfor kan sortimentet heller ikke præsenteres til fuld tilfredshed, fordi der skal tages hånd om kunderne eller kasseapparatet. Minimumsafstande og en vis hygiejnisk standard kan samtidigt ikke opretholdes.

Ovennævnte scenarier skaber stress og uorden. Det fører til stressede medarbejdere, utilfredse kunder og rodede butiks- og venteområder. Dette kan undgås med strukturering af kundetrafikken og effektiv styring. Det vigtigste er at guide kunderne.

Ved at strukturere kundetrafikken skaber systemer orden hos medarbejdere og besøgende. Ventetider kan undgås ved at nummerere eller ved at opstille passende displays for de besøgende i din butik. Samtidig kan medarbejderen effektivt kontrollere besøget.

For det første er billetautomaten placeret centralt ved indgangen. Kunden trækker derefter et nummer eller en billet. Kunden kan normalt se direkte, hvilket nummer man er i køen, så kunden kan vurdere, hvor lang ventetiden vil være. I mellemtiden aktiverer personalet billetsystemet for at signalere til den næste kunde, om at det er deres tur. Et behageligt og effektivt system for begge parter.
 

Til forskellige anvendelser

Produkterne i denne kategori er kendetegnet ved deres alsidighed og mobilitet. På grund af den lave vægt og den hurtige montering, kan billetautomaterne bruges spontant. På den måde kan hjælpemidlerne til kundehåndtering bruges til bestemte dage eller kampagner og derefter gemmes væk igen.

Med den høje merværdi af disse billetautomater giver det dog også god mening, at anvende dem permanent. Dispenserne kan således permanent sikre klare forhold i venteområderne. Brugen er så enkel, at det ikke er nødvendigt med yderligere forklaringer. Så snart billetautomaten er opsat, kan de første kunder trække et nummer og 'stille sig' i kø.

For yderligere information og bedre kundehåndtering er displays og endda plakater fantastiske. Digital skiltning er en god mulighed for at fremvise reklamemedier ud over information. Du kan samtidig bruge den som informations- og reklamemedie, samt underholde de ventende kunder eller besøgende med det digitale display. Desuden kan tiden bruges til effektivt at addressere kunderne med reklamer.
luk menu

Vis produkter

Advarsel!

VKF Renzel Danmark ApS
Gå til top