Undgå stress ved betalingsområder med et indgangskontrolsystem eller et kønummersystem til optælling og kontrol af køer i butikker. Lad dine kunder trække et nummer og slip for bekymringer om køkultur. På denne måde har dine medarbejdere mulighed for at styre strømmen af kunder og organisere en større mængde af trafik.

Læs videre »

Person- og kundetæller til effektiv håndtering af kunder

De forskellige persontællings- og kønummersystemer giver et godt overblik over tilstrømningen af kunder, og er samtidig nemme at betjene. Via et display eller en skærm kan kunder se, hvornår det er deres tur. Kundeadministrationssystemet hjælper med at strukturere køerne, skaber klar kommunikation om ventetider og ’næste’ i køen, og regulerer også adgangen til visse områder.

Med et billetsystem sparer du din kundebase og dit personale for unødig stress, ved at skabe orden og struktur i stressende eller særlige situationer.

Ved åbning af nye butikker eller særlige rabatter og tilbud, er der ofte en stor tilstrømning af kunder og forbipasserende. Men selv ud over disse særlige dage er der situationer, hvor du med fordel kan administrere driften i butikken. Det er der flere grunde til:

Når butikken er overfyldt, føler kunderne sig stressede, og det går ud over stemningen i butikken. De ansatte mister overblikket og derfor kan sortimentet ikke præsenteres til fuld tilfredshed, da der skal tages hånd om kunderne og kasseapparatet. Og samtidig kan minimumsafstande og en hvis hygiejnisk standard ikke opretholdes.

Ovennævnte scenarier skaber stress og uorden, som fører til stressede ansatte, utilfredse kunder og rodede butiks- og venteområder. For at undgå dette kan der med fordel investeres i en billetautomat og/eller en person- eller kundetæller, for effektiv strukturering og håndtering af kundetrafik. Det vigtigste er at guide kunderne.

Nummersystemer kan placeres centralt ved indgangen, ved hjælpediske og hos bageren, hvor kunder kan trække et nummer eller en billet. Kunden kan straks se hvilket nummer han/hun har i køen og vurdere hvor lang ventetiden vil være. I mellemtiden kan kunden shoppe videre og personalet signalerer via systemet til den næste kunde, at det er deres tur. Et behageligt og effektivt system for begge parter.
 

Til forskellige anvendelsesområder

Produkterne i denne kategori er kendetegnet ved deres alsidighed og mobilitet. Med deres lave vægt og hurtige opsætning, kan nummersystemerne bruges spontant og fleksibelt. Hjælpemidlerne kan dermed benyttes til bestemte områder, dage, kampagner eller events og derefter gemmes væk igen.

Med de adskillige fordele disse nummersystemer bidrager med, giver det god mening at anvende dem permanent. Dispenserne kan således permanent skabe tryghed og overblik i stressende venteområder. Brugen er så enkel, at det ikke er nødvendigt med yderligere forklaringer. Så snart nummersystemet er opsat, kan de første kunder trække et nummer og ’stille sig’ i kø.

For yderligere information og bedre systemer til kundehåndtering, er displays og endda plakater fantastiske. Digital skiltning er en god mulighed for at fremvise reklamemedier ud over information. Du kan samtidig bruge den som informations- og reklamemedie, samt underholde de ventende kunder eller besøgende med det digitale display. Desuden kan tiden bruges effektivt ved at adressere kunder med iøjnefaldende reklamer.
luk menu

Vis produkter

Advarsel!

VKF Renzel Danmark ApS
Gå til top