Dekorative elementer og displays til din vinduesreklame
Ud over din branche og størrelse på butiksvinduet spiller målgruppen en central rolle. Ved tat tilpasse designet af dit butiksvindue kan du fokusere din reklame til en specifik målgruppe. Vælg vinduesfolier med tryk, fleksible afspilningsskærme eller modulære varedisplays for at tiltrække opmærksomhed fra de forbipasserende.
Afhængigt af størrelsen på butiksvinduet, kan du vælge mellem pladsbesparende loftsophæng eller fritstående displays. Målet er at udnytte pladsen i butiksvinduet optimalt. Adskil det fra dit salgsområde med variable skillevægge. Brug dette område til at opstille varepodier, mannequiner eller bannerdisplays.
Er pladsen dog begrænset, kan butiksvinduet udnyttes optimalt med skærme, LED rammer eller plakatdisplays. Indholdet udskiftes hurtigt og nemt, så information eller fordelagtige priser kan formidles konstant. Med brugen af skærme i butiksvinduer har du mulighed for, at afspille forskellige former for reklameindhold.
Vinduesudstilling, tilpasset individuelt til dig
Ønsker du at skille dig ud fra konkurrenterne med din vinduesudstilling? Dette kan resultere i et højere antal besøgende og købere. Drag også fordel af branding-effekten, som kan øge din brand awareness. Ved at designe butiksvinduet efter dit CI-design sørger du for, at dit brand bliver husket.
Skab genkendelighed af dine produkter og forankre din virksomhed i de potentielle kunder bevidsthed med unikke koncepter. Med et bestemt farveudvalg eller iøjnefaldende reklamevideoer scorer du point hos faste og nye kunder. Det standardiserede på tværs af flere kanaler vil få kunderne til at huske dine ydelser igen og igen.
De modulære og tilpasselige displays kan hjælpe dig i denne proces. De kan bruges på lang sigt til design af butiksvinduet og fås også med tryk. Vælg eksempelvis mellem et digital vinduesudstilling med skærme eller en præsentation med varedisplays og mannequiner.