Reklamation og returnering

Er produktet leveret forkert, defekt eller et andet problem?

Vi står altid til rådighed for dig. Kontakt os venligst, før du returnerer et produkt. Find vores kontaktoplysninger nederst på ordrebekræftelsen, følgesedlen eller fakturaen.

Dokumentér venligst eventuelle skader på produktet eller emballagen, og send os oplysningerne og billeder.

Hvis returnering er tilladt, skal du kontakte os på info@vkf-renzel.dk eller ringe på +45 49 21 08 00 og så rådgiver vi dig om processen.

For at gøre dette skal du have dit BP-nr (kundenummer) og ordrenummer (øverst til højre på følgesedlen) klar.

Returnering skal ske direkte til vores adresse i Helsingør, vi accepterer ikke returpakker sendt til pakkeshop.

Bemærk venligst, at der skal angives en grund til returnering! Ved returneringer som ikke skyldes VKF Renzel, vil de påløbne omkostninger blive opkrævet eller faktureret i overensstemmelse med de generelle betingelser. Vi accepterer kun pakker i original indpakning, som stammer fra VKF Renzel.
 
Dokumentation af skaden
 
 
Kontakt kundeservice 
 
 
Behandles af kundeservice efter forudgående aftale
 
 
Sagsafslutning: evt. erstatning eller tilbagebetaling af varer
 
 
Kontakt kundeservice
 
 
Behandles af kundeservice efter forudgående aftale
 
 
Returforsendelse på egen regning og gebyr på 10 % af varens værdi
 
luk menu
Gå til top