Bogstaver på butiksvinduer og deres effekt udendørs
Takket være de alsidige muligheder for at designe folierne kan bogstaver, konturformer og mange andre ideer realiseres. Reklamefolie er ikke kun populære til dekorative formål. Afskærmning til beskyttelse af privatlivets fred eller som nævnt ovenfor, er bogstaver også populære muligheder for at bruge folierne.
Ved at mærke vinduer kan du kommunikere datoer, oplysninger eller kampagner. Mange virksomheder bruger deres vinduer som en slags firmalogo. Så du beslutter dig for at vise kontaktoplysninger, firma og åbningstider i vinduet eller på indgangsdørene. Derudover kan du bruge matteret glas eller en privatlivsfolie til at skabe privatliv indendørs.
Ud over bogstaver og mindre motiver, er det også muligt at anvende storformatfolier eller helfolier. På grund af deres lave omkostninger er de også velegnede til kortvarige reklamekampagner eller til promovering af pop-up butikker. Brugen af reklamefolier i butiksvinduer er mangfoldig og anvendes derfor også af forskellige brancher.